امکانات سخت افزاری در استان متناسب با رشد فوتبال نبوده و هر چه جلوتر می رویم مشکلات سخت افزاری ما بیشتر و بدتر شده است.

امکانات سخت افزاری در استان متناسب با رشد فوتبال نبوده و هر چه جلوتر می رویم مشکلات سخت افزاری ما بیشتر و بدتر شده است.
به گزارش سرویس ورزشی چویرنیوز علی محبی زنگنه در جمع خبرنگاران ورزشی ضمن گلایه از اداره کل ورزش و جوانان در ادوار مختلف اظهار داشت: با توجه به جذابیت فوتبال شاهد استقبال چشمگیر جوانان کرمانشاهی از این رشته ورزشی هستیم به نحوی که این مدت تعداد ورزشکاران بیمه شده از ۷ هزار به ۲۰ هزار بیمه شده رسیده اما امکانات سخت افزاری ما (زمین چمن و سالن) متناسب با این شرایط رشد نکرده و حتی روز به روز کمتر شده است.
محبی با گلایه از اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: در این سال ها هر کسی مدیرکل شد به فوتبال ضربه ای زد و رفت. پیش از این در استادیوم آزادی ۵ زمین چمن داشتیم که هر بار بخشی از آن به بهانه ساخت یک خانه ورزش! از ما گرفته شد. در حالی که در هر یک از شهرستان های استان دارای یک زمین چمن هستیم در کرمانشاه تنها یک زمین چمن داریم!
رئیس هیات فوتبال زمین چمن ورزشگاه ۱۵ خرداد را هم غیر استاندارد دانست و افزود: این ورزشگاه به دلیل اینکه فاقد هرگونه امکاناتی است مورد تایید نماینده فدراسیون قرار نگرفت.
محبی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به مسئولیت های اجتماعی و تکلیفی که قانون بر عهده صنایع آلاینده گذارده اظهار نمود: از مسئولین ارشد استان می خواهم کارخانه هایی که فعالیت های آنها باعث آلودگی محیط زیست می شود را مکلف به اختصاص بخشی از منابع مالی شان به توسعه ورزش در استان نمایند.

  • منبع خبر : چویرنیوز