به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، همایش سراسری ویدئوکنفرانسی فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج صنعت آب و برق کشور به‌مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار شد. گفتنی است این جلسه در استان کرمانشاه در سالن کنفرانس شرکت برق منطقه‌ای غرب با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت شرکت‌های برق منطقه‌ای غرب، توزیع نیروی برق استان، […]

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، همایش سراسری ویدئوکنفرانسی فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج صنعت آب و برق کشور به‌مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار شد.

گفتنی است این جلسه در استان کرمانشاه در سالن کنفرانس شرکت برق منطقه‌ای غرب با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت شرکت‌های برق منطقه‌ای غرب، توزیع نیروی برق استان، آب و فاضلاب استان و آب منطقه‌ای کرمانشاه برگزار شد.

شایان ذکر است در این جلسه بر لزوم پیروی از فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و همچنین افزایش بصیرت بسیجیان صنعت آب و برق سراسر کشور از طریق آموزش‌های مستمر تاکید شد.

در این همایش که به‌مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار شد، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج صنعت آب و برق کشور، راهکارهای مقابله با تهدیدات دشمنان را بررسی و آمادگی همه‌جانبه خود برای مقابله با این تهدیدات را اعلام کردند.