مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه از مردم فهیم کرمانشاه که در پنجشنبه غریبان با عدم مراجعه به آرامستان‌ها در کنترل تردد در این روز به مجموعه شهرداری کمک کردند تشکر کرد. ،حجت الاسلام احمد شیرین‌سخن در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع گسترده کرونا ویروس و ممنوعیت تجمعات، هفته گذشته تصمیم گرفته […]

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه از مردم فهیم کرمانشاه که در پنجشنبه غریبان با عدم مراجعه به آرامستان‌ها در کنترل تردد در این روز به مجموعه شهرداری کمک کردند تشکر کرد.

،حجت الاسلام احمد شیرین‌سخن در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع گسترده کرونا ویروس و ممنوعیت تجمعات، هفته گذشته تصمیم گرفته شد که آیین پنجشنبه غریبان و آخرسال در آرامستان کرمانشاه برگزار نگردد.
وی افزود: پنجشنبه گذشته این تصمیم اجرا شد و از ورود به محوطه آرامستان جلوگیری به عمل آمد که جا دارد از همکاری شهروندان فهیم کرمانشاه که با عدم مراجعه به مجموعه شهرداری کمک کردند تشکر کرد.
وی ادامه داد: انتظار می‌رود همشهریان در اجرای تصمیم ممنوعیت تردد در آرامستان در پنجشنبه آخر سال نیز همین همکاری را با مجموعه شهرداری داشته باشند.
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغداری که در این ایام عزیزی را از دست می‌دهند افزود: خانواده‌های گرامی متوفی بر عدم تجمع و برگزاری سریع مراسم تشیع و تدفین توجه داشته باشند و از همراه آوردن گروه‌های سنی پرخطر مانند خردسالان و افراد کهنسال به مراسم تشیع و تدفین خودداری نمایند.
وی در پایان افزود: با توجه به خطرات احتمالی، مراسمات سال تحویل و سفره‌هفت‌سین در مزار شهدا امسال برگزار نمی‌شود.
تهیه و تنظیم: فاطمه خورشیدی نیا