مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان، گفت: این تفاهم نامه به منظور ورود گروه های جهادی به عرصه اشتغالزایی برای محرومان و مددجویان تحت حمایت در استان منعقد شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان، گفت: این تفاهم نامه به منظور ورود گروه های جهادی به عرصه اشتغالزایی برای محرومان و مددجویان تحت حمایت در استان منعقد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: تفاهم نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه منعقد شده است.

رخصی افزود: این تفاهم نامه به منظور ورود گروه های جهادی به عرصه اشتغالزایی برای محرومان و مددجویان تحت حمایت در استان منعقد شده است.

وی ادامه داد: شناسایی مددجویان مستعد و واجدشرایط برای ایجاد اشتغال و همچنین معرفی مددجویان به بازار کار از اصلی ترین اهداف گروه های جهادی بسیج به شمار می رود.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین این گروه های جهادی بخشی از نیازهای آموزشی و مهارت آموزی مددجویان را تامین خواهند کرد.

محسن رخصی با یادآوری اینکه گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) به مدت دو سال در استان فعالیت می کنند، ابراز امیدواری کرد: گروه های جهادی و خیران اشتغال به منظور ایجاد فرصت های شغلی، بیش از پیش به عرصه اشتغالزایی مددجویان تحت حمایت ورود پیدا کنند.