امسال چهار هزار و ۲۲۱ فقره وام قرض الحسنه با اعتبار بیش از ۳۵ میلیارد و ۳۲۶ میلیون تومان از سوی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به کرمانشاهیان پرداخت شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به ارائه خدمات بانکداری اسلامی از سوی […]

امسال چهار هزار و ۲۲۱ فقره وام قرض الحسنه با اعتبار بیش از ۳۵ میلیارد و ۳۲۶ میلیون تومان از سوی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به کرمانشاهیان پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به ارائه خدمات بانکداری اسلامی از سوی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به مشتریان و سپرده گذاران، گفت: در ۹ ماهه امسال چهار هزار و ۲۲۱ فقره وام قرض الحسنه به کرمانشاهیان پرداخت شده است.

محسن رخصی افزود: اعتبار این وام ها بیش از ۳۵ میلیارد و ۳۲۶ میلیون تومان بوده که به صورت قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت شده است.

رخصی با اشاره به اینکه وام های صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیر مددجو واجدشرایط تعلق می گیرد، تصریح کرد: وام های قرض الحسنه در سه سرفصل اشتغال و خودکفایی، تامین ودیعه و هزینه های مسکن و حمایتی پرداخت می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اعتبارات وام های پرداختی توسط صندوق امداد ولایت از محل سپرده های خیران نیک اندیش نزد این صندوق تامین می شود، ابراز امیدواری کرد: خیران با به امانت گذاشتن وجوه خود نزد این صندوق؛ یاری رسان نیازمندان در حل مشکلات پیش رو باشند.