به مناسبت اول شهریورماه ، روز بزرگداشت ابن سینا و روز پزشک ، دکتر سلیم خانی مدیر کل پزشکی قانونی استان در پیامی این روز را به پزشکان ایران اسلامی بویژه همکاران پزشک شاغل در سازمان پزشکی قانونی کشور تبریک و تهنیت گفت . به گزارش روابط عمومی پزشکی قانونی استان کرمانشاه ،به مناسبت اول […]

به مناسبت اول شهریورماه ، روز بزرگداشت ابن سینا و روز پزشک ، دکتر سلیم خانی مدیر کل پزشکی قانونی استان در پیامی این روز را به پزشکان ایران اسلامی بویژه همکاران پزشک شاغل در سازمان پزشکی قانونی کشور تبریک و تهنیت گفت .

به گزارش روابط عمومی پزشکی قانونی استان کرمانشاه ،به مناسبت اول شهریورماه ، روز بزرگداشت ابن سینا و روز پزشک ، دکتر سلیم خانی مدیر کل پزشکی قانونی استان در پیامی این روز را به پزشکان ایران اسلامی بویژه همکاران پزشک شاغل در سازمان پزشکی قانونی کشور تبریک و تهنیت گفت .

متن پیام بدین شرح است:

بسم ا… الرحمن الرحیم

یکم شهریورماه، زادروز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته و نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان کشور است تا تلاش‌های ارزنده آنها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.

اینجانب ضمن تسلیت ایام محرم الحرام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت که با از خود گذشتگی و آراستگی به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند، روز پزشک را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر ایران اسلامی بالاخص پزشکان سخت کوش سازمان پزشکی قانونی کشور تبریک و تهنیت گفته و برای همه آنان از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به مردم خواستارم .

با امید به اینکه در زمینه ی توسعه ی علمی کشور و دستگاه قضائی با دو بال اندیشه و ایمان در آسمان پیشرفت و تعالی بشریت و تا بی کرانه عالم هستی به پرواز درآمده و در برداشتن گام های مستحکم و مطمئن در مسیر توسعه ایران عزیز و سازمان پزشکی قانونی کشور، کوشا و پویا باشید.