معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: یکی از وظایف شهرداری‌ها کنترل ترافیک است و این اتفاق که مدیریت ترافیک به شهرداری سپرده شود اتفاق خوبی است. به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری کرمانشاه مهندس منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در نخستین نشست شورای حمل و نقل و ترافیک […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: یکی از وظایف شهرداری‌ها کنترل ترافیک است و این اتفاق که مدیریت ترافیک به شهرداری سپرده شود اتفاق خوبی است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری کرمانشاه مهندس منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در نخستین نشست شورای حمل و نقل و ترافیک شهر کرمانشاه اظهار داشت: امروز وظیفه مدیریت ترافیکی در شهر کرمانشاه به شهرداری تنفیذ می شود.

وی افزود: تشکیل این شورا و تعامل شهرداری و پلیس راهور به حل مشکلات ترافیکی شهر کرمانشاه کمک خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم مدیریت ترافیک شهر کرمانشاه به دست شهرداری سپرده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه کرمانشاه از اعتبارات و امکانات خوبی در حوزه حل مشکلات ترافیکی برخوردار است.

مهندس فخری با بیان اینکه از ۱۰ سال پیش صدای آژیر ترافیک در شهر کرمانشاه به صدا در آمده است، گفت: در سال‌های گذشته تلاش های خوبی در حوزه ترافیک و رفع مشکلات در کلانشهر کرمانشاه انجام گرفته و تا حدودی این اقدامات موثر بوده؛ اما حل مشکلات ترافیکی در کلانشهر کرمانشاه تلاش بیشتری را می طلبد.

وی در پایان از همکاری و همراهی مجموعه استانداری برای حل مشکلات ترافیکی کلانشهر کرمانشاه خبر داد.