اگر کاراته کرمانشاه به عنوان یکی از قطب های کاراته کشور و دنیا محسوب می شود حاصل زحمات و تلاش های پیشکسوتان این دیار است.

اگر کاراته کرمانشاه به عنوان یکی از قطب های کاراته کشور و دنیا محسوب می شود حاصل زحمات و تلاش های پیشکسوتان این دیار است.
به گزارش سرویس ورزشی چویرنیوز سعید نصرالهی رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه با تاکید بر این که ادب و اخلاق سرلوحه کار هیات کاراته است، اظهار نمود: ما هرچه در کاراته به دست آورده ایم حاصل تلاش های پیشکسوتان و بزرگان این رشته در ادوار مختلف است.
نصرالهی با ابراز گله مندی از برخی اظهار نظرها و تهمت هایی که به اسم نقد مطرح می شود گفت: درب هیات کاراته بر روی همه باز است و آماده شنیدن نقطه نظرات و نقدهای دلسوزانه هستیم.
وی افزود: خوشحال می شوم که فردی شایسته عملکرد بنده را مورد نقد قرار داده و در جهت پیشرفت کارها راهکاری ارائه نماید، اما برخی اظهاراتِ بدون مبنی از سوی کسانی مطرح می شود که جایگاه خاصی در ورزش کاراته ندارند.
نصرالهی در خصوص اعضای هیات رئیسه گفت: بی حاشیه ترین و با اخلاق ترین افراد را در هیات به کار گرفته ایم.
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه سپس به کارنامه یکساله این هیات اشاره نمود و افزود: سال 1402 سال خوبی برای کاراته استان بود.
در ابتدای سال حضور دختران کاراته کای کرمانشاهی در مسابقات بین المللی نوروزگاه را داشتیم. سپس میزبان مسابقات کاراته وان در بخش پسران و دختران با حضور 3000 ورزشکار بودیم.

کلاس های داوری و مربیگری در سبک های کنترلی و غیر کنترلی و همچنین کلاس ارتقای داوری در سبک های کنترلی را برگزار نمودیم.
نصرالهی با اشاره به اینکه در مسابقات آسیایی رده های پایه نفراتی را در کادر فنی و ورزشکار داشتیم، افزود: در مسابقات جهانی مجارستان از 5 وزن آقایان 3 نفر از کرمانشاه عضو فیکس تیم ملی بودند و یکی از دو مدال به دست آمده توسط ایران را مهدی خدابخشی از کسب نمود.
همچنین در مسابقات پریمیر لیگ در بخش دختران آتوسا گلشاد نژاد مدال طلا کسب نمود و علی مسکینی صاحب گردن آویز برنز شد.
نصرالهی افزود: علی رغم همه این موفقیت ها اما باز هم به تلاش بیشتر نیازمندیم و خوشحالی من روزی خواهد بود که هر پنج نفر تیم ملی از کرمانشاه باشد.
نصرالهی سپس با تاکید بر اینکه شایسته سالاری و حمایت از قهرمانان، مربیان و داوران بین المللی جز برنامه های هیات کاراته است گفت: دغدغه اصلی من در هیات کاراته، قهرمانان و جانشینی آنها است که برای این مهم برنامه داشته و بر روی رده های پایه تمرکز ویژه ای داریم.

  • منبع خبر : چویر نیوز